stare ale dobre
>
> Vež: "Abyste zabránili hluku, uhnete prosím o 45 stupnu doprava."
> Pilot: "Co mužeme delat za hluk ve 35000 stopách?"
> Vež: "Takovej rachot, jako když vaše 707 narazí do 727 pred vámi."
>
>
> Vež: "Jste Airbus 320, nebo 340?"
> Pilot: "Samozrejme, že Airbus 340".
> Vež: "V tom prípade budte tak laskav a zapnete pred startem taky ty dva
> další motory."
>
>
> Pilot: "Dobré ráno Bratislavo"
> Vež: "Dobré ráno, pro informaci, tady je Víden"
> Pilot: " Chystáme se na pristání Bratislavo."
> Vež: "Tady je opravdu Víden"
> Pilot: " Víden?"
> Vež: "Ano Víden".
> Pilot: "Ale proc? My jsme chteli do Bratislavy."
> Vež: "OK, tak prestante pristávat a zahnete doleva."
>
>
> Vež ironicky k pilotovi, který práve obzvlášt tvrde pristál: "Nojo,
> pristání nemusí být žádný tajemství, pasažéri mužou klidne vedet, že už
> jsou dole.
> Pilot: "To nevadí, oni stejne vždycky tleskaj"!
>
>
> Pilot spolecnosti Alitalia, kterému vyradil blesk z provozu pulku kokpitu:
> "Skoro všechno nám vypadlo, nic už už nefunguje, ani výškomer už nic
> neukazuje......"
> Po peti minutách nadávání se ozve pilot jiného letadla: "Drž už hubu a
> zemri jako chlap!"
>
>
> Pilot: "Máme málo paliva. Okamžite žádáme další instrukce.
> Vež: "Jaká je vaše pozice? Nemáme vás na radaru."
> Pilot: "Stojíme na dráze 2, cekáme už vecnost na cisternu."
>
> Vež: "Po pristání prosím na Taxiway Alpha 7, Alpha 5, Whiskey 2,
> Delta 1 a Oskar 2"
> Pilot: "Kde to je? My se tady preci nevyznáme!"
> Vež: "Nic si z toho nedelejte, já jsem tady taky teprve druhý den."
>
>
>
>
>
> Pilot: "Žádáme o povolení ke startu."
> Vež: "Sorry, ale nemáme váš letový plán, kam letíte?"
> Pilot: "Do Salzburgu, jako každý pondelí"
> Vež: "Dneska je úterý"
> Pilot: "To je super, tak to máme dnes volno."
>
>
> Vež: "Vaše výška a pozice?"
> Pilot: "Merím 180 a sedím vepredu vlevo".
>
>
> Vež: "Máte dostatek paliva, nebo ne?"
> Pilot: "Ano"
> Vež: "Ano co?".
> Pilot: "Ano pane".
>
>
> Vež: "Oznamte nám ocekávaný cas príletu."
> Pilot: "Úterý by se mi docela hodilo."
>
>
>
>
>
>
> Po každém letu vyplnují piloti formulár, který se jmenuje Grip, neboli
> stránka. A tam napíšou všechny technické problémy a závady na letadle,
> které zpozorovali behem letu a které je potreba opravit. A mechanici si to
> prectou a zjednají nápravu a pak do formuláre napíšou, co a jak bylo
> opraveno. Mají zcela zvláštní humor....
>
> Letecká spolecnost Quantas vydala knihu, ve které nejlepší chutovky
> zverejnila. Je tam vždy zapsán problém a rešení:
>
>
> Zapsaný problém: levá vnitrní pneumatika skoro potrebuje vymenit.
> Rešení: levá vnitrní pneumatika byla skoro vymenena.
>
>
> Problém: zkušební let byl O.K., ale automatické pristávání bylo velice
> drsné.
> Mechanikova poznámka: automatické pristávání na tomto letadle není
> nainstalováno.
>
>
> Poznámka: neco je uvolneno v pilotní kabine.
> Mechanik: neco bylo utaženo v pilotní kabine.
>
>
> Poznámka: Na predním skle jsou mrtví brouci...
> Mechanik dopsal: byli objednáni živý brouci.
>
>
> Poznámka: autopilot v poloze "držet výšku" nechá letadlo klesat 60
> m/min.
> Mechanik: tento problém si nemohu predvést na zemi.
>
>
> Zapsaný problém: Hlasitost DME je na neuveritelné síle.
> Mechanik dopsal: hlasitost DME byla nastavena na uveritelnou sílu.
>
>
> Zapsaný problém: Trecí zámky zpusobují, že se škrtící pácka zastaví.
> Mechanik dopsal: proto tam také jsou.
>
>
> Zapsaný problém: Podezrení na prasklé sklo.
> Mechanik: podezrení je správné.
>
>
> Zapsaný problém: Motor císlo 3 chybí!
> Mechanik: po krátkém hledání byl motor nalezen na pravém krídle.
>
>
> Zapsaný problém: Letadlo se za letu chová legracne.
> Mechanik: letadlo bylo varováno, aby se polepšilo a létalo vážne.
>
>
> Zapsaný problém: Cílový radar pobroukává.
> Mechanik: cílový radar byl preprogramován pridáním písnickových textu.
>
> Zapsaný problém: Myš v pilotní kabine.
> Mechanik: byla namontována kocka.
>
>
> Zapsaný problém: Z pod prístrojové desky se ozývají zvuky. Jsou to zvuky
> jako by trpaslík bouchal na neco kladívkem.
> Mechanik: trpaslíkovi bylo odebráno kladívko.
>